Hvad siger tidligere studerende? – Københavns Universitet

Videresend til en ven Resize Print Bookmark and Share

Forside > Hvad siger tidligere s...

Hvad siger tidligere studerende?

Her kan du læse eksempler på, hvad tidligere studerende har fået ud af at tage en masteruddannelse i Cross-Media Communication. 


Benjamin Rud Elberth, digital rådgiver og direktør for digitaltaktik.dk

"Første gang jeg læste, var det primært teori, som jeg forsøgte at sætte ind i en sammenhæng, men når du har en arbejdsmæssig baggrund, kan du sætte det teoretiske i spil i forhold til det praktiske på en helt anden måde. Så selvom uddannelsen er meget teoretisk, bliver det praktiske bundet på hele tiden, og det bruger jeg meget... Alle tingene har været i spil, for der opstod hele tiden situationer i mit arbejde, hvor jeg kunne bruge uddannelsen. Uddannelsen er så bred, at der hele tiden er noget man kan bruge."

Læs hele interviewet her 

Kristine Virén, formidlingschef hos Bolius:

"Jeg tilmeldte mig Masteruddannelsen i Cross media Communication – egentlig uden at vide, hvad den ville bibringe mig i mit arbejde. Her flere år efter endt uddannelse, kan jeg kun sige, det er en uddannelse, der har givet mig tifold igen. Uddannelsen er dybdegående og teoretisk, men skaber uden tvivl en praktisk og meget relevant kobling til ens arbejde. Med uddannelsen får man en anderledes tilgang til medier, og ikke mindst i til og fravalg af platforme og medieprodukter, viden både jeg og Bolius har lukreret på. Jeg anbefaler uddannelsen til alle, der arbejder med brugeradfærd samt udvikling på tværs af nye og gamle medier."

Peter Erkmann

Cross-Media masterprojekt blev til virkelighed

Tidligere studerende på Cross-Media Communication, Peter Erkmann, førte sit masterprojekt ud i livet, da han udviklede online platformen Meet2Talk.

Læs mere om projektet her 

Frøet til en forretningsidé

"Der går ikke en dag hvor jeg ikke trækker på målgruppeanalyse eller strategisk kommunikation". 
Hør Kristoffer Wolf fortælle om, hvordan hans viden og redskaber fra Cross-Media Communication var afgørende for opstarten af hans virksomhed Mund Zu Mund Media. 

Til toppenTil toppen